Senin, 28 Januari 2008

Kangen


Sewu kuto uwis tak liwati
(Seribu kota sudah kulewati)
Sewu ati tak takoni
(Seribu hati kutanyai)
Nanging kabeh
(Namun semuanya)
Podo rangerteni
(Tidak mengerti)
Lungamu neng endi
(Kemana perginya dirimu)
Pirang tahun aku nggoleki
(Bertahun-tahun aku mencari)
Seprene durung biso nemoni
(Namun tak juga dapat kutemukan)

Wis tak coba
(Sudah kucoba)
Nglaliake jenengmu soko atiku
(Melupakan namamu dari hatiku)
Sak tenane aku ra ngapusi
(Sungguh aku tidak berdusta)
Isih tresno sliramu
(Aku masih mencintaimu)

Umpamane kowe uwis mulyo
(Seandainya kamu sudah mulia)
Lilo aku lilo
(Rela aku rela)
Nanging siji dadi panyuwunku
(Namun satu permohonanku)
Aku pengin ketemu
(Aku ingin bertemu)
Sanajan sak kedeping moto
(Meskipun hanya sekejap mata)
Kanggo tombo kangen jroning dodo
(Untuk mengobati rindu di dalam dada)

[Didi Kempot - Sewu Kuto]

Tidak ada komentar: